فرصت ها

فرصت هایی از همه رنگ

فرصت ها

فرصت هایی از همه رنگ

فرصت هایی برای شما، پیشنهاداتی برای توسعه و رشد

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کجا دنبال کار بگردیم؟ نیازمندی های روزنامه ها

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۰۰ ب.ظ

یکی از پرطرفدارترین روش‌ها برای یافتن شغل نیازمندی های روزنامه ها است.

سایت راهنما به ادرس https://rahnama.com یکی از مناسبترین سایت ها برای جستجوی کار است که روزانه هزاران آگهی از جمله استخدام را منتشر می کند. آگهی های استخدام این سایت در واقع همان آگهی های نسخه کاغذی روزنامه همشهری است.

پس می توانید به جای خرید خود روزنامه به سایت این روزنامه و همچنین سایر روزنامه ها مراجعه کنید و از جستجوی آسان و اول وقت در میان آگهی ها نهایت استفاده را ببرید.

خودم من چند بار از این طریق کار پیدا کرده ام و بارها به مصاحبه دعوت شده ام. به همین خاطر به عنوان اولین پست به معرفی این روش محبوب کاریابی پرداختم.

این نکته را هم بگویم که اگر چد روز پیاپی آگهی های استخدامی این روزنامه را نگاه کنید حتما پی به تکراری همیشگی برخی اگهی ها خواهید برد. توصیه می کنم سراغ این آگهی ها نروید. تجربه من نشان داده که این قبیل آگهی ها معمولا مسئله دار هستند؛ مثلا برای جذب افراد جهت شرکت در دوره های آموزشی بدون تضمین استخدام هستند یا برای بازایابی، و یا اینکه در آن شغل امنیت شغلی وجود ندارد  و حقوق شان احتملا بسیار پایین است که دائما و روزانه آگهی استخدام دارند. پس بهتر است سراغ آگهی هایی بروید که تکراری نیستند.

به لطف اینترنت شما می توانید با چند جستجوی ساده اطلاعات آنلاین از کارفرما بدست بیاورید و با اطمینان بیشتر اقدام به تقاضای کار کنید.

توصیه دیگر این است که حداقل اطلاعات شخصی خود را در رزومه ها قرار دهید چون این اطلاعات محرمانه هستند و متاسفانه هیچ کارفرمایی نمی تواند یا حداقل من ندیده ام که امنیت اطلاعات شخصی شما که از طریق ایمیل دریافت کرده است را تضمین کند. سعی کنید بیشتر روی مهارت ها و سوابق خود مانور دهید.

این پست را در آینده بیشتر تکمیل خواهم کرد. منتظر نظرات شما هستم.

نظرات  (۱)

مهارت هم داشته باشیم باز هم سابقه نیازه!
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی